Reklam Dünyasından Hafızamıza Kazınan 5 Slogan!

apple_think_different_by_macmaker101-d4mq0jn

Markaların, kendi kimliklerini müşterilerine hissettirecekleri en etkili araçlardan biri sloganlarıdır. Markanın sloganı ne kadar unutulmaz olursa, kullanıcılarda bıraktığı etki de o kadar uzun sürüyor.

İşte karşınızda duyduğunuzda hemen hangi markaya ait olduğunu ve hatta belki kullanıldıkları reklamları hatırlayacağınız 5 slogan!

 

Just Do It! – Nike – 1988

Nike’ı hiç şüphesiz bu efsane slogandan ayrı düşünmek mümkün değil. 1988 yılında Wieden and Kennedy ve bir grup Nike çalışanı tarafından yaratılan slogan bugün hala Nike’ın en çok bilinen ve kullanılan sloganı.

Because I’m worth it – L’oreal – 1973

Bugün yolda herhangi bir kadını çevirip “Çünkü ben buna değerim” desek mutlaka L’oreal ile bir bağlantı kuracaktır. 70’lerde yükselen feminizm dalgasının etkisiyle L’oreal tarafından oluşturulan bu slogan, ünlü kozmetik firması tarafından hala kullanılıyor ve çok da seviliyor.

Connecting People – Nokia- 1992

“Connecting People” sloganı 1992 yılında Finlandiyalı cep telefonu üreticisi Nokia tarafından üretildi ve yıllarca Nokia’yı cep telefonu sektöründe lider koltuğunda oturttu. O zamandan bugüne tam 21 yıl geçse de cep telefonu dendiğinde birçoğumuzun aklına Nokia’nın sloganı ve ses tonu geliyor.

Open Happiness – Coca Cola – 2009

Coca Cola uzun yıllardır yarattığı kampanyalarla “mutluluk” üzerine gidiyor. İnsanları mutlu etme temasının ilk hareketlerinden biri olan “Mutluluğa Kapak Aç” sloganı ise, 2009 yılında McCann Erickson tarafından yaratıldı. O günden bugüne bu sloganın bilinçaltına yerleşmesi için binlerce pazarlama faaliyetinde bulunan Coca Cola, “mutluluk” kelimesi ile kendisini ayrılmaz bir bütün halinde konumlandırmayı başardı.

Think Different! – Apple – 1997

Apple’ın “Think Different” sloganının markayı ne kadar ileriye taşıdığı tartışmasız bir gerçek. Üretim politikasını slogana yansıtan Apple, bu sloganın kullanıldığı reklam filmi ise hala belleklerde.

 

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir